you ΜΕΛΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΕΡΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ MELINA SPETSIERI TI EINAI O EROTAS | Minore 365

4
MELINA SPETSIERI TI EINAI O EROTAS VASILIADES VIDEO
Ποια ειναι η Μελίνα Σπετσιέρη;Η Μελίνα Σπετσιέρη είναι 18 χρονών, πηγαίνει Γ' Λυκείου!Στους ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ειναι η Στέλλα Βασιλιά, η δεύτερη κόρη του Μάρκου. Γράφει, τραγουδάει και χορεύει χιπ χοπ και ραπ, έχει μια δική της μικρή μπάντα.

ΜΕΛΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΕΡΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ
Μουσική:Πρύτανης. Στίχοι:Αλέξανδρος Παναγιώτου.
Ερμηνεία:Αλεξανρος Παναγιώτου,Μελίνα Σπετσιέρη.

Δημοσίευση σχολίου

  1. ωρεα τραγουδας [στελλα]
    Η αλλιως Μελινα..
    Και εμενα μουαρεσι να τραγουδαω...
    Για

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξερεις ποια ειμαι αλλα θα μαθεις
      ειμαι κοριτσι ονομα δεν θα πω ειμαι μιστηρια παντα..
      οπως η Antonella the best....
      Θα αργησω να πω το ονομα μου..
      Αλλα δεν με εχεις ξαναδει...ποτε..
      οταν μπις υπολογιστη...αμα θες απαντησε μου..

      Διαγραφή